Cosa hè una rottura termica è cumu si travaglia in Windows è Porte di Metal?

Una rottura termale (o barriera termica) hè un materiale di bassa conductività termale postu in una assemblea per riduce.

o impediscenu u flussu di energia termica trà i materiali cunduttori.

Quandu si tratta di finestre è porte in cornice metallica, una rottura termale hè essenzialmente una barriera termale in u metale conduttivu cù un materiale di bassa conductività termale.Questu poi ferma a cunduzzione di u calore à traversu l'armatura metallica è à u latu esternu di a stallazione.

Perchè hè impurtante una rottura termale?

A tecnulugia Thermal Break hè impurtante quandu si tratta di sistemi di framing di metalli, postu chì separa u quadru in dui pezzi separati interni è esterni uniti cù un materiale menu conduttivu.Questa "rottura" in u metallu riduce u trasferimentu di temperatura à traversu u sistema di framing è assicura chì u sistema raggiunge i valori di prestazione termale muderni.

U cuncettu di una rottura termale hè simile à quellu di una unità vitrata doppia o tripla ;criendu una barriera termale contr'à a perdita di calore intruducendu un materiale bassu cunduttivu à u maquillaje di u sistema.In i pannelli di vetru insulati cum'è u doppiu vitru, questu hè un riempimentu di gas è barre di spaziatore.In inquadramentu questu hè a "ruptura termale".

Queste rotture termali sò generalmente fatte di un materiale di poliamide o poliuretane sostanzialmente rigidu, pocu cunduttivu termale, chì sò naturalmente boni barriere termali.U materiale di rottura termale hè tandu chjusu meccanicamente in a struttura metallica per creà un sistema rottu termale.

Chì ci hè a relazione trà una rottura termale è un rendimentu termale?

Se un quadru di metallu ùn hà micca una rottura termale in questu, vi sperimentà alti livelli di perdita di calore attraversu u framing.Questu riducerà u valore Uf di u sistema (u rendimentu termale di u quadru) è dopu riduce u rendiment termale generale di a finestra / porta (u valore Uw).

Se un sistema di finestra / porta rottu termicamente ùn hè micca utilizatu in a maiò parte di i casi, serà impussibile di ottene i requisiti di prestazione termale per u prugettu.

Per aderisce à i requisiti di prestazione termale muderni (è per ottene i requisiti minimi di i Regolamenti di l'Edifiziu per l'insulazione termica) un quadru rottu termicamente deve esse usatu in cungiunzione cù una unità di vetru insulating cù u valore Ug 1.1 W/m2K cum'è minimu.Pudete ottene stu valore Ug aduprendu una unità doppiu vetru cù un revestimentu bassu e è riempimentu di gas argon.

Per più infurmazione nantu à i valori Uf è Uw vede u nostru articulu tecnicu "Chì hè un valore U?"

Induve si deve esse aduprati i sistemi rotti termicamente?

Per ambienti utili è caldi, un sistema di rottura termica per tutti i framing esterni hè un must.A parte di i valori Uw pertinenti richiesti da i regolamenti di edifiziu mudernu, l'usu di un quadru micca rottu termicamente à un spaziu internu pò guidà à a congelazione di l'inquadramentu internu in i mesi più freti è a condensazione si accumula internamente nantu à e superfici metalliche fresche.Questu pò purtà à u muffa è l'umidità per custruisce nantu à i fini di l'edifiziu internu, cum'è pavimenti in legnu veru è cortini.

In breve, i sistemi rotti termale deve esse usatu in ogni locu chì ci hè una diferenza di u clima da ogni latu.Questu puderia esse trà l'internu è l'esternu, ma puderia ancu esse trà un ambiente di piscina interna è un spaziu di vita.

Rupture termiche in cornici d'aluminiu

Siccomu i sistemi di framing d'aluminiu sò generalmente sistemi muderni, quasi tutti anu una rottura termale piena in elli.Hè sempre vale a pena di verificà questu solu per assicurà chì u sistema d'aluminiu hè cumplettamente rottu termicamente è altamente isolante.

Pudete sapè s'ellu un sistema hè cumplettamente rottu termale sia da una sezione trasversale di framing o da un ochju à i valori di rendiment termale di u sistema.In generale, se un sistema hà un valore Uw di 1,5 W/m2K o megliu, avarà una rottura termale.

Alcuni esempi di sistemi d'aluminiu rottu termicamente:


Tempu di pubblicazione: 12-10-2021